Na této stránce si můžete přečíst skutečné reakce pacientů, kteří se léčili v naší nemocnici.

 
Září 2024:

  • Líbil se mi přístup personálu ke mě spoustu let se mi nestalo aby se ke mě cizí osoby chovali takhle hezky.
  • Vse se mi zde líbilo, hlavně chování sester a sanitaru byli velice milé.
  • Líbilo se mi tady hezké prostředí a fajn kolektiv a kamarádi.
  • Velmi se mi líbila atmosféra na oddělení i přístup personálu
  • Ochota a lidský přístup od celého personálu v nemocnici
  • Líbil se ml profesionální přístup personálu.
  • Spíše tu chci napsat velké díky za péči, úsilí a chuť jak s námi pracujete. Děkuji, že i přes naše závislosti s námi jednate jako s lidmi a máte odhodlání z nás udělat zas člověka. Jste skvělý tým a měli by jste dostat výjimečné ocenění.

 
Srpen 2024:

  • Vstřícnost sester ,I když byly u některých nedostatky vůči jiným pacientům, ovšem práce je to náročná a jsou taky lidé.
  • Moc hezké oddělení 2A. A moc milý a ochotný personál. Děkuji za vše.
  • Líbil se mi přístup celého terapeutického týmu, za mě obrovský obdiv, respekt a ještě jednou moc děkuji 😉
  • Líbil se mi přístup celého týmu byl perfektní a profesionalni. Nelíbilo se mi: někteří spolupacienti.
  • Úžasné chování personalu
  • Personál, pořádek, profesionální a přátelský přístup.
  • Jsem spokojen s personálem PNHoB hlavně na oddělení 2B, dále velká spokojenost s jídlem- bomba,pecka.
  • Líbilo se mi že tady byly náměstí mili a tolerantní personal super.

 
Červenec 2024:

  • Profesionální přístup celého terapeutickeho týmu, obětavost vyslechnout každý můj problém, roky zkušeností paní sestřičky XX jak řešit problém s pacientem individuálním pohovoru (žena na svém místě :) Co se mi nelíbilo: lépe propracovat rozdělení skupin A a B aby terapie vycházeli stejně, chtělo by to větší různorodost ohledně stravy (méně brambor, rybího file a paštiky).
  • Příjemné a empatické vystupování sestřiček a lékařů. Vše srozumitelně vysvětleno, tak aby to každý pochopil. Atmosféra na oddělení byla po celou dobu vlídná a přátelská.
  • Chování sester k pacientům vstřícnost...ochota někomu pomoci, exteriéry zámku.
  • Chování veškerého zdravotnického personálu, příjemné prostředí, trpělivost personálu s pacienty,celkově jsem byla spokojena. Hodně jsem se tady naučila.